torsdag 15. oktober 2009


Jeg har laget meg en global bokmerkesamling på http://delicious.com/jonts73.
Dette har jeg aldri gjort før, men jeg har hørt om stedet. Har erfart i jobben at det kan være greit å ha bokmerkene på et slikt sted. Det er veldig kjedelig når det skjer noe med pc en din og du mister bokmerkene dine.
Jeg fant de sidene jeg surfer mest på for å lese nyheter ved å søke på norske nettaviser i tags. Tagsene er laget for at folk skal kunne finne sider de er ut etter. Det er stikkord for temaene på siden.

2 kommentarer:

  1. Flott at du har lagt til så mange linker! Jeg savner imidlertid tags for å beskrive disse sidene. Legg gjerne til et par tagord. Klikk på "edit" knappen under hver link for å skrive inn tags.

    SvarSlett
  2. Jeg har lagt inn et par tags for å prøve. Ser at det vil bli kjekt i organisering og søk i bokmerker seinere.

    SvarSlett